Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

luni, 16 mai 2011

mers agale

     Am reusit sa-i scot din casa si sa-i duc incognito dupa 3 saptamani in comunitate.Vizita rapida la lampioanele frumos ordonate pe trotuare ne-au facut sa uitam cateva minute de bubitze si frustrarea izolarii impusa de bun simt.Dar de ce nu sunt dinalea ce zboara...amandoua asteptam sa zboare lampioanele...Ne consolam cu o vata de zahar pe batz si cu sperantza ca un uragan o sa le ridice in aer.Insa munca aia...sa tai hartie si sa o lipesti si sa ...pfai...chinez batran sa fii si nush zau!Pana am dat o tura si am facut inevitabilele poze de 'turist' cu copii creierii mei cantau 'For the love of God'-Steve Vai(pt cei ce nu stiu..si sa ma dau io desteapta).
     Ma intreb cum e la mare acum?!Mi-ar place sa pot sa plec acum....sa-mi iau geanta si sa plec 2-3 zile. A fost o vreme cand faceam asta.Stiam insa ca daca obosesc, era langa mine.As vrea sa plec, fara sa mai am nevoie sa trambitzez asta.Sa ma trezesc dimineatza direct pe nisip, zambind cerului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu