Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

luni, 18 aprilie 2011

continuarea listei ...

              Cu dedicatie...as vrea sa se reorganizeze cei cu frustrari din copilarie.Sa nu creada ca cei care-i mostenesc genetic au obligatia sa fie genii.Nu mergi la instrucataj cu copii traumatizati si sa pretinzi ca sunt inadaptati.Verifica-ti creierii tai de nenorocit cretin si pe urma te iei de copii mei care intamplator sunt si ai tai.Astazi am declarat oficial deschis razboiul impotriva tuturor pupincuristilor!Sa-si ia rapoartele si sa si le introduca in partea poaterioara pentru ca eu stiu ca am copii geniali fara sa trebuiasca sa dau si bani pentru asta.E nevoie de iubire multa exprimata nu de rapoarte scrise de niste necunoscuti.Copii mei nu sunt cobai!Sunt cel mai mare fan al copiilor mei.PUNCT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu