Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

marți, 7 decembrie 2010

versiunea Beta

          Astazi am avut o conversatie suficient de interesanta sa ma faca sa ma gandesc la ea si dupa.Trecand de la genul de 'barfa' domestica la ceva mai consistent, am ajuns sa-mi pun intrebari existentiale si sa ma surprind ca nu fumez...in acelasi timp.Nu am inteles pana acum de ce e obligatoriu sa-ti declari copii in o anume religie...o religie oarecum impusa de societatea in care te-ai nascut, de premergatori..etc.M-am certat pe tema asta mereu cu tata atunci cand traia.Nu am inteles dc vroia sa ma faca sa cred in catolicism din moment ce el nu a avut curajul sa ma boteze la catolici.Doar pentru ca erau bunicii asa?Doar pentru ca era el si mama asa?Mi-ar fi placut sa pot sa cresc fara docma crestina in casa.Sa pot sa accept si sa inteleg mai multe.Doar pentru ca unele nu le vedem sau nu traim cu ele, nu inseamna ca nu exista.Mi-am dorit sa citesc Coranul.Astazi l-am primit in varianta tradusa.Deschizandu-l, mi-am dat seama ca sunt prin nascare 'Gica-contra'. Probabil asa o sa si mor.Primul capitol incepe asa: ISLAMUL-RELIGIA OMENIRII.Am inchis usor Coranul.Sinapsele mele o luasera razna si nu era frumos sa "barfesc cu persoana de fata".Cum adica ?!Pai de unde se iveste cel sau cea care-mi garanteaza mie ca aceasta versiune de credinta e 'aia' ?!Cei mai mari jmecheri de la indiferent ce soft inventat fac versiuni pe care le lanseaza pe piata.Exista versiunea 1, 2, 3...etc.Exista si versiunea Beta.Stiti comportamentul pestilor Beta?...evident ...masculii:)Se extermina intre ei.Pentru ce?Suprematie, dominare, exclusivitate, abureli de doi bani, hrana pentru orgoliu.Fiecare cu ale lui.Nu sar sa apar crestinismul sau sa atac islamul.Sar sa-mi apar creierul de docma.Docma care limiteaza sufletul.As indrazni sa spun ca docma pentru credinta e ca si creierul pentru suflet.E o versiune BETA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu