Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

sâmbătă, 18 decembrie 2010

intr-o zi ca asta sau ca altele

                E chestiune de sinapse.Cuvintele nu mai au puterea si intelesul voit.Ai zis ca eu nu am facut decat doua greseli iar tu nenumarate.Am facut amandoi una singura, dar fundamentala.Nu poti sa te aperi de ceva ce nu-ti pasa.Nu e nimic complicat.Teoria cui pe cui se scoate e probabil aplicabila in conditiile in care nu te aperi cu inversunare de cineva inofensiv.Trec gandurile prin fata ochilor aranjate in propozitii, fraze, paragrafe...si cu toate astea imi dau seama ca nu e nimic de zis.Nimic diferit fata de ce a fost si de ce este.Toate sunt la locul lor.Nasturele la sacou e cusut si tricoul rosu e curat.Nu ma intreba de ce...asa mi se pare firesc.E ca si bulina fericirii desenata de meme...asa-mi iese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu