Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

duminică, 19 decembrie 2010

aceleasi altele

       intr-un final mi se rupe.exorcizarea la care ma supun e dragutza, e a mea.e facuta la persoana I.e egoista, sadica si evident dureroasa.m-a intrebat un prieten vechi care a citit din scrisurile mele 'da tu scrii'?hmmm...scriu sau ma joc?nu stiu nici eu.incerc sa ma psihanalizez pana la celula primara. incerc sa vad cine conduce de fapt eu sau maimutza din mine. o fi orgoliul atat de mare?sau vreau doar sa-mi servesc singura o muie psihica?!aff...sunt atat de bune tigarile.nu stiu daca ma las.asa...si ziceam ca ce mai conteaza daca in loc de bananiera am scris intr-un sms ananiera?mare branza.sa ma dea in judecata de hartuire sexuala...ceea ce nu cred ca se va intampla, nu?:))da...'da'-ul poate fi luat in considerare ca o concluzie trasa de un personaj ce se crede superior?mi-am adus aminte reprosul asta ce ma sacaia intr-o vreme pe scoartza.sunt atat de obosita ca tremur.da! a fost o zi buna. a fost o zi in care frustrari vechi au iesit la lumina(cica). o zi in care inventatorul 'oki'-iului a papat multa carne...evident servita gratuit.o zi in care am vazut o urma de speranta in ochii unora. o zi in care se cantau colinde in timp ce paharul refuza sa cuprinda un extra de whisky . o zi galagioasa in care realizezi(pentru a catea oara?) ca nu esti simpatic daca nu consumi alcool. rock&whisky&amintiri. as vrea sa nu ma mai gandesc la tine. sa ma consolez cu 'virginitatea' sociala si trecutul blank ai celei noi. am zis si ma repet. te invidiez pentru ca poti sa-ti vezi de viata. si daca ar fi o minciuna organizata tot te-as invidia. si eu vroiam sa anunt public ca vreau sa ma duc la un biliard si nu am cu cine insa nu ai fi raspuns tu si ...am renuntat. privesc clopoteii de pe raft. ti-am dat clopotzelul nr 3. mai stii?aha!te si vad in capul meu uitandu-te prin mine si raspunzand generic 'da'. raspuns consacrat. vreau sa primesc raspunsuri consacrate si la alte intrebari. vreau aceleasi raspunsuri. 'vrei tort de mere-da', 'vrei sa te scot la biliard sa ne facem de minune-da', 'vrei sa ma terfelesc cu tine-da', 'vrei sa te las in pace o vreme-da', 'vrei sa ...orice cu mine-da'. stiu ca-ti convine sa ma taraii de piciorul tau ...tantaloaca din mine, ce sa fac?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu