Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

duminică, 24 iunie 2012

lucru manual cum s-ar zice...

           Referindu-ma la viata si aspectele cotidiene, fireste....Constat ca-mi place sa-mi prind parul in coc si nu stiu daca are legatura cu 'gospodina isterica si frustrata' de care am fost acuzata la un moment dat ca as fi, dintr-un exces de orgoliu neimplinit, stiu doar ca asa mi-e comod si bine.La fel as putea fi acuzata ca folosesc roata, desi e a devenit un obiect ultra-mega utilizat si indispensabil chiar omului modern.Ma tem de etichete de genul 'cea mai...' Am suficienta treaba incercand sa fiu om ...si atat.Incerc sa-mi mentin PH-ul sufletului la nivel optim.Cand nu-mi iese...devine acid si ma ustura, culmea, doar pe mine.Suntem facuti cred in asa fel incat sa putem devenii ori cei mai buni prieteni ori cei mai mari dusmani ai sinelui.Tentativele esuate de mari criminali indragostite de propriile victime.Transam zilele si minutele detinand parca adevarul suprem la degetul mic, uitand intentionat ca suntem praf de fiecare data cand o facem.Atat de praf incat mai incercam o data...si inca o data..si inca o data.....crezandu-ne zei.....ca intr-un cosmar repititiv sau vreun film cu adevarat real.Toate filmele de pe AXN SciFi par reale in comparatie cu vietile noastre.Ti-a placut ieri?Retorica intrebare....Si cam atat.Viata continua netinand cont de PH sau altele.
        Trec masinile cu viteza parca din ce in ce mai mare pe strada.Ploaia asteptata a tinut mult prea putin.Bagajele asteapta sa fie facute...regretele sa fie aruncate intr-un colt intunecat...zambetul mare sa fie afisat asa cum stie lumea ca era odata.Robbie W zice ceva despre o zi care o sa vina....ceva frumos care va veni in calea cuiva...ma uit cu curiozitatea unui copil pe strada in speranta ca as putea cunoaste acea persoana.Vreau sa aud un 'va fi bine' atat de convingator spus incat sa inghit gogoasa cu ambele falci.Ma intorc in viata mea, in viata in care asa cum zicea un prieten bun 'desi ai altceva intre craci, ai coaie mai mari decat multi barbati'.Practic nu stiu daca sa ma consolez, sa-mi fie frica sau sa ma bucure vorbele astea.O sa le iau ca pe un fapt.Si atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu