Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

vineri, 27 aprilie 2012

bashcketzii tai

              As vrea sa am bashcketzii tai..sa fiu chiar bashcketzii tai...e atat de important sa poti calca precum calca ei......as zice chiar vital uneori.Sa fiu TU si sa am bashcketzii tai, as avea coada la usa mea de zeite cu bascute pe cap si cu cereri de lamurit viata.Mi-as face centru cultural din bani europeni cu obiect 'preziceri' care nu au cum sa dea gres atata timp cat tin inca la bashcketzii mei.....repet!sunt foarte importanti!as merge cu previziunile si 'lasa ca ai sa vezi tu ca am dreptate' pana la limita confortabilului meu...ca doar te stiu pe tine, nu?Asa..numai asa se face sa fie bine.Cui?Mie..fireste!Restul sa moara..doar asa am invatat, nu?Cu cat coada va creste mai mare cu atat vor fi mai taioase si mai concise vorbele.Cu cat dependenta creste, cu atat ma voi sterge cu ele ....asa cum am invatat de la tine. Tu...stapanul universului propriu, conducatorul armatelor imunitare, stapan de peste pe plasma....minunatul meu vis utopic.De ce mi-ai furat 'carul mare'?Ploile stelare de oportunitati...Creier izoelectric.'Singurele lucruri pe care le-ai facut bine si vrei sa le dai sa te pedepsesti'.A disparut totul.....Au ramas bashcketzii tai...in care te doare profund...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu