Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

joi, 20 ianuarie 2011

cu depresia la zi

           Parerea mea e ca nu conteaza cat e de profunda.Nu conteaza nici macar cat e de intens filingul.Conteaza doar cat e de des manifestata.Si se manifesta...nu se incurca.La fiecare mesaj, fiecare litera de raspuns....Da...poti sa asculti pe repeat ce vrei sau crezi ca te ajuta sa intri intr-o categorie stiintific alcatuita si denumita.Poti sa te asculti pe tine insa pe repeat?!Eu am clacat...ma dor zilele care nu au fost.Asadar...avand in vedere ca nu pot sa scriu ci numai sa urlu despre ce si cum ma simt, nu iese nici o idee cat de cat..am luat decizia sa deschid un 'jurnal de bord' intr-un caiet ieftin.Imi cer scuze dar o sa iau o pauza...nu stiu pana cand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu