Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

a cate-a oara?

          Am incercat..ai incercat ...cu totii incearca in viata sa se convinga de nebunia dependentei.Problema mea e ca nu mai cred in 'adio' asa cum nu mai cred in 'ultima data'. A cate-a oara le-am spus?Sunt intr-adevar uneori o solutie, doar ca trebuie sa si crezi in ce spui.Eu nu mai cred.Asa cum nu crezi in 'nu mai vreau sa te vad niciodata'.Adica...hai sa fim seriosi nene!Cum se poate sa recunosti mai usor dependenta fata de cineva decat asa?!Oki...m-am lasat de fumat cica...acum 8 ani si cat m-a tinut?3 ani...dupa care mi-am zis ca nu mai am ce sa-mi demonstrez...asta e si nu ma mai lupt cu mine ca ma plictisesc. Atat...
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu