Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Cu gura pana la urechi...

Astazi am ras de sufletul meu.Si ce urmeaza?Sa apara totul la OTV sau KANAL D?!Sa fim seriosi...ma uit timid la pufuletzii imprastiati pe bancheta din spate.As vrea sa-i adun...sa fac curatenie.Dar pentru ce?!E ca o prezenta tamaduitoare.E o promisiune ce se implineste in fiecare zi "mama tu eti fumos, io mie-mi place de tine ".Cum zicea parintele....sufletul are nevoie de suflet, nu de altceva.Merci ca mi-te-ai spovedit si nu mi-ai ascultat mie prostiile.Mi-am cerut scuze prea mult si prea aiurea.Acum vad si eu asta.Nu..nu am nevoie de unul cu 3 coaie ....am nevoie doar de un suflet sa ma iubeasca.Si sa imi dea voie sa iubesc....sa tin in brate.Puiutzii:).Ei ma fac sa ma simt cel mai rasfatzat om de pe planeta...multumesc pentru ei:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu