Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

joi, 3 martie 2011

haidi pa

                 Am jignit cum nu am crezut ca pot sa fac vre-odata.Am folosit un singur cuvant.Poate rasturna in cap o intreaga filozofie de viata.Repet...e strigatul frustrarii.Cum putem cere o statuie pentru o actiune atat de marunta facuta in adolescenta?Era doar o formatie...pe care nu am inspirat-o sau condus-o...doar am ascultat-o cu nepasarea caracteristica varstei.Poate chiar flegmatic, nereusind sa inteleg de ce mi-ar place unii la care nu le intelegeam vorbele.Am sa-mi fac singura statuie ....asa cum am zis.Cu placuta pe care sa scrie 'prea buna pentru a fi pinguin fermecat...'Asta cu conditia sa se termine asa cum a inceput...Ma mut...o sa va anunt cand e gata blogul nou.Incepe parodia vietii acolo.Si apropo...nu va panicati...nu mai intrebati daca sunt oki.SUNT OKI:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu