Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

miercuri, 23 februarie 2011

romantism second hand

           Nu va suparati?! Aveti un pix?Calculatorul l-am lasat in masina. Dar niste hartie gasesc in bucatarie?A!Perfect...servetele.Si nu am nimic nou de spus insa scriu...scriu sa-mi vad gandurile.Scriu ca si cand mi-as descoperi pentru prima data scrisul.Tot felul de litere se desprind parca din mine si prind viata.Nu ma pot opri...scriu aiurea, fara noima...scriu. Fumul tigarii ma face sa lacrimez.Daca am ghinionul sa intre si o sa creada ca plang de nervi, ciuda, frustrare...etc?M-am fastacit.Nu ar fi fost departe de adevar insa ...in acel moment lacrimam involuntar de la fum.Geamul era deschis doar cat sa nu-mi vina idei ...hmmm...nu se poate face asa ceva..trebuie mers la sigur.Toate stigmatele se roteau ametitor de repede.Gospodina ratata, curva mama, nevasta parasita, iubita inselata....viata ratata.Mai merge putin de Martini....e sec si e bun.Pus in ceasca pare ca nici nu e mult.Imi cer scuze...trebuia sa las telefoanele pe masa. De ce am ramas?M-am intrebat si eu.Nu pentru a gadili orgolii sau a hrani ura.Pentru mine.Restul e pe hartii gasite aiurea prin geanta sau pe unde am mai umblat.Hartii  vii.Ma tem sa le ating.Ma tem ca o sa urle la mine daca le desfac sa le citesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu