Bloguri, Bloggeri si Cititori

despre viata si trairile ei.despre plictisul neuronilor si explozia sinapselor

duminică, 24 octombrie 2010

Sindromul "Penelopa"

        Am unele iesiri in decor spectaculoase.Una dintre ele ar fi cea de saptamana trecuta ...la gandul ca vine Craciunul si ca poate ceea ce ofer facut de mine e mai apreciat si mai indragit decat orice pix sau stilou sau ceas de mare marca ...am inceput sa crosetez.Ma duc dupa cum imi sade bine sa-mi procur atze si ace de crosetat.De subliniat e ca nu am mai crosetat din liceu!Ma aprovizionez si cu aia si cu aia si ma aput temeinic si constiincios de treaba.Pentru ca?!De tantaloaca ce sunt...pentru ca asa m-a invatat pe mine bunica ....nu conteaza cum iese modelul sau cat timp iti ia sa termini crosetatura...e important sa pui suflet in ceea ce faci ca asa tine cald haina aia.Haha!Draga de ea....Si nu m-a invatat rau doar ca vezi dumneata...nu ai pentru cine.Penelopa tzesea pentru Ulise...eu pentru cine crosetez? 'Ala cu model ' ...oki....si cand o sa-l vrei?OFF!!E asa de simplu sa darami ....imi pare rau....am sa conduc in continuare masina chiar daca sunt femeie.Am sa cred in continuare ca 'feministele' si 'misoginii' au de fapt unele mari probleme cu ei si nu cu sexul opus.Am sa cred in continuare ca cearta nu e binevenita seara sau dimineatza ...si nici la amiaz. Am sa cred in continuare ca un 'te iubesc'e intotdeauna bine primit. Am sa cred in continuare ca sperantza moare ultima si...am sa cred in continuare ca merit sa fiu iubita pentru ceea ce sunt.Multzumesc frumos pentru atentzie.

Un comentariu: